RSS

Statystyki

30 Czer

To już koniec Wariacji i czas na małe podsumowania:

• W podróży dookoła świata spędziliśmy 216 dni.
  • Zwiedziliśmy 14 krajów, a granice pomiędzy nimi przekraczaliśmy 20 razy.
  • Odbyliśmy 21 rejsów samolotem i przelecieliśmy nimi w sumie 75 440 km (co przy 40 000 km obwodu Ziemi na równiku oznacza, że oblecieliśmy świat prawie dwa razy:-).
  • Przejechaliśmy 15 000 km wypożyczonymi samochodami i byliśmy wożeni 12 000 km autobusami oraz 1000 km pociągiem.
  • Na 216 dni w podróży, 108 razy zmienialiśmy miejsce noclegu, co oznacza że średnio spędziliśmy 2 dni w jednym miejscu (o zgrozo nie przypuszczałem nawet, że było tak intensywnie, oczywiście bywało że w kilku miejscach byliśmy jeden tydzień, ale statystyki wyśrubowało nam podróżowanie kamperem, szczególnie po Nowej Zelandii).
  • Spędziliśmy 85 nocy w kamperze, 67 w hostelu, 17 nocy w użyczonym bądź wynajętym mieszkaniu, 16 nocy w chatce lub bungalow, 12  w namiocie, 7 nocy w hotelu, 5 w autobusie, 4 noce w samolocie, 2 na łodzi i 1 noc w pociągu.
  • Plecak rozpakowywaliśmy i pakowaliśmy około 70 razy, ufff ależ nas to wkurzało! 🙂